09 juli 2007

Ein fin liten blome i karmen står


Eg trudde seriøst eg hadde drept den eine orkideen vår - den me har kjøpt på Ikea. Itte julaferien va han heilt uttørka. Stilken va blitt som ett strå. Men bladene så fine ut så eg satt an ut på kjøkkenet. Eg har vanna an ein gong i ukå sjøl om eg trudde an va død. Eg hadde jo et lite håp!

Å i går oppdaga eg det: Blomen e ikkje død. Den gamle stilken va fortsatt lika stråaktige og brune, men det va komt ein nye, fine longe stilk med åtta knoppar på! At eg ikkje har oppdaga det før! Eg e så glad:)

Grunnen te at eg e så glad e fordi eg absolutt ikkje har grønne fingrar. Nå e til og med ein av våre "eviggrønne" gått dukken (mest på grunn av nyskjerrige kattunger), men dei to orkideane våre har eg altså klart å holda i live! O, lykke!

Ingen kommentarer: