15 mars 2007

Tarzan-tikken


Eg satt bare å venta på det, men nå har eg altså blitt "tikka".

Her e altså tikkenreglane: REGLER: hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv.
Bloggere som blir “tatt” må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet.
Til slutt velger spillerne seks nye bloggere som “har den”, og lister navnene deres.
Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de er “tatt”, og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.
Seks rare ting om meg:

1. Eg har begynt å se på Hotell Cæsar. Frivilligt - og eg like det.
2. Eg har vært på nippet te å ringa te Pia for å delta i Frokostquiz på Tv2 opp te flere gonger.
3. Eg lage den besta levergrytå.
4. Eg sko ønska eg va profesjonell skuespillar.
5. Eg syns slangar e søte.
6. Når eg va i Paris så spiste eg på MacDonalds heile seks gonger.

Eg tikke:
Prinsesselosjen (ein frivillig), Touched by a bean (ein frivillig), Rocke-D, Jan Inge, Mastine og Karen Louise (prøvte og Leila, men fekk ikkje te å legga kommentar).
Dåkke har an!

2 kommentarer:

Leila sa...

hihi då gjelde vel ikkje for min del kan eg tenke :) Tror ikkje eg har noen å tikka videre hvis det komme så langt, du lista jo opp dei fleste av blogg folkene eg kjenne :)

Astrid med hageflekken sa...

hehe....det e som med kjedebrev-fenomenet. Eg fekk aldri noen truser tebake huske eg.