11 desember 2006

Julaferie imårå!


Jaja, eg blogge eg - te tross for at det ser ut som det ikkje e ei klau som lese...
I dag fekk eg sensur i Moderne Litteraturteori 104, et - itte min meining - skitvanskligt fag. Eg hadde levert inn to oppgaver. Ei god og ei dårlige. Sensorane har trekt ei av dei og makulert den andra. Så e spørsmålet; kallags av oppgavene e det egentlig dei har trekt?! Eg fekk nemlig C.
Imårå, når eg ska ha muntlig i samma faget å forsvara denna karakteren, så får eg veta kass oppgava de har trekt. Enten komme eg te å bli ganske skuffa (hvis de har trekt den goa oppgavå å det "bare" blei ein C),men samtidig letta (tenk kor dårlig karakter eg hadde fått hvis de hadde trokke den dårliga oppgavå!). Eller så komme eg te å bli forferdelig letta (for at eg klarte å få ein C på den dårliga oppgavå), men samtidig ganske skuffa (for at de ikkje trekte den goda oppgavå - bare tenk ka karakter eg konne fått då...). Avansert? Ja, ein smule.

Men uansett så e det julaferie imårå å det blir heilt fantastisk deiligt. Hvis det va noen som gjekk glipp av Kalliope sin fantastiske opptreden på Galleriet sist tirsdag så får dei ein nye mulighet imårå kl sju. Eg kan garantera julastemning!:)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Eg lese:) Eg er bare ikkje så flinkt te å kommentera. Det virke som et litt rart system det der med å trekka oppgaver. Så du må egentlig forbereda deg te to muntlige? For du vett ikkje ka oppgava dei har valgt. Håpe du ikkje blir skuffa:)

Astrid med hageflekken sa...

Tingen e at det e tri såkalte "bolkar". Tri emner i ett på ein måte, åsså skrive me oppgava i to åsså komme me opp i muntlig i den siste bolken. Så akkurat det e jo greit. Eg vett ka eg får imårå for å sei det sånn:)
Imårå komme eg nok mest sannsynlig bare te å vær glad for at eg e ferdige med skule for i år! hurra!

Anonym sa...

Ey, søss! Godt du ser lyset i eksamenstunellen. Him snart du o? Eg fére nok på onsdag elle torsdag.. Blir guddi-guddi:) Lykke te imårå!

Astrid med hageflekken sa...

takk brüder!

Eg fere på onsdag elle torsdag eg og! kjekt å komma him pålikt! kanskje me kan ta ein julashopping ilag og når me komme him? hvis du ikkje sko vore heilt ferdige med pakkane ennå, tenkte eg?:P

Anonym sa...

H-hm...ikkje HEILT ferige med pakkane ennå, nei, så eg e klar ;)

Leila sa...

jupp lese eg :).
hey hey, folk komme him.. Rart og verr hima, men igjen så e det goe gamle hima og..

Astrid med hageflekken sa...

Glede meg te å komma him:)