15 oktober 2006

B-serier


Denna høsten har det kun vært TO tv-seriar eg bare "må følla med på". Det har vært 7th heaven og Grey's anatomy. Men når eg har vært sjuke nå dei siste ukene, så har eg selvfølgelig oppdaga noen flere seriar eg gjerna vil ha med meg. Den eine e Life as we know it på tv2. Ein amerikansk tenårings-serie som de har pleid å senda søndagar i tolvtiå. Ikkje sånn utrolig bra, men ganske fengande. Idag blei eg desverre utrolig skuffa når eg rigga meg foran tven for ein time med go underholdning. Det va ikkje noe Life as we know it der (og ska heller ikkje vær noen dei neste ukene), bare et Gags-program som gjekk i reprise for n'te gong. Heldigvis gjekk det ein Mummitroll-dokumentar på NRK som eg kunne sjå på... Det e litt av kvart ein ikkje visste om Mummi! Det eina e at Mummi e 60 år... Det andra e at mummi snakke svensk. Kim sko tru det?

Anyway, den andre serien går på NRK på mandagar i tolvtiå den og. Det e ein britiske serie som hette Millionloddet. Eg har bare sett det ein gong (forje mandag), men eg glede meg allerde te imårå. Det e visst ein reprise-serie, men det gjørkje nåke. Eg kan jaffal anbefala an te alle som ikkje e mer enn 20 år i sinn;)

Ingen kommentarer: