25 april 2006

Spårti


I løpet av perioden lørdag - mandag gjekk eg tur heile fem gonger! Kanskje ikkje lika longt alle gongane, men likavel.
På lørdag gjekk eg tur aleina i nesten to å ein halv time! Solå skinte og eg trengte litt fred og ro. Eg kjøpte et eple og ei banana og gjekk ut te Bergenhus festning, men der va det frykteligt masse vind så eg tok turen oppøve smugene i Skuteviken. Ittekvart kom eg opp te Skansen, ka nå det e for nåke, og gjekk videre på skrått oppøve mot fjellveien. Utsikten blei bare bedre å bedre. Desverre e ikkje mobiltelefonen min lika sporty som meg så eg får ikkje overført dei fine bildene eg tok øve te dataen. Bildet ovenfor e "lånt". Men det va lika fint ver altså! Itte eg hadde gått ett stykke bortøve på Fjellveien så snudde eg for å gå ner, men eg va så skuffa øve at den fine turen va øve så eg gjekk opp te fjellveien igjen å denna gongen gjekk eg i nordlige retning te eg kom te Sandviken igjen. Herfra gjekk eg tebake te Skansen igjen før eg fant ut at det bjunte å minka på banan-energien. Då gjekk eg ner te Janinge og drakk kaffi. På søndag gjekk eg to korte turar, og igår gjekk eg to korte turar. Som dåkke kanskje har forstått så går eg tur relativt sjelden, og måtte derfor benytta muligheten å skriva om det her.

I dag troppa eg opp på skuletrappå i forventning om ein henrivande forelesning om komedien av Arild Linneberg. Den va avlyst og eg trøsta meg med å gå på Platekompaniet å kjøpa Haugesund Popensembles rykande ferske album "Skyld på meg". Då va ikkje turen bortkasta likavel og alle hjerter glede seg!:)

Nå sitte eg å "jobbe" med ein essayanalyse som eg aldri blir ferdige med. E det noen som kan hjelpa meg med ka bourgeois-kritikken går ut på?

1 kommentar:

Anonym sa...

det va ein flotte utsikt må eg sei. ser jo nesten ner te hybelen min. lykke te me skrivingå!

klem ji